Werken bij Van Schagen

Vacature Administratief medewerker combi baliemedewerker m/v

 (16 -24 uur per week)

Wil jij werken in een familiebedrijf met een no-nonsense cultuur? Dan zijn wij op zoek naar jou!

We zijn een klein bedrijf waardoor de werkzaamheden zeer divers zijn. Onze aandacht gaat uit naar een collega die van aanpakken weet en goed kan schakelen. Iemand die betrokken, enthousiast en accuraat is. Je bent in staat om prioriteiten te stellen en weet de juiste verbinding te maken met ons team en externe relaties. Om dit in juiste banen te leiden werk je zelfstandig en ook nauw samen met ons team.

Je vervult een rol als administratief medewerker (voornamelijk achter de schermen)  en daarnaast vervul je ook een rol als baliemedewerker.

Als Administratief medewerker heb je te maken met de volgende aandachtsgebieden:

Aandachtsgebied Financiële zaken

  • Inkoopfacturen controleren
  • Bankafschriften boekingen controleren
  • Boeken van memoriaalboekingen
  • Contactpersoon met controlerend accountant

Aandachtsgebied Personeelszaken

  • Opstellen van contracten voor nieuwe medewerkers en contractverlengingen voor huidige medewerkers
  • Functiegebouw up to date houden
  • Updaten Personeelshandboek
  • Verzuimmanagement (updaten verzuimprotocol en Arbobeleid)
  • Uitzoeken van Training & Opleiding wensen, eisen en mogelijkheden
  • Salarisadministratie (accorderen uren- en verlofregistratie, controle loonrun)

Aandachtsgebied Inkoop

Onderhouden van inkoop en -verkoopprijzen in het systeem Snelstart en in onze webshop.

 Aandachtsgebied Projecten/overige werkzaamheden

  • Webshop; Ondersteuning in de uitbreiding van onze webshop
  • Catalogus; Ondersteuning in het uitbrengen van een catalogus
  • ICT ondersteuning; Ondersteuning bij storingen of bij innovaties rondom ICT

Als Baliemedewerker heb  je te maken met de volgende aandachtsgebieden:

Aandachtsgebied Verkoop

Divers klantcontact vind plaats via telefoon, mail maar ook persoonlijk contact. Je kunt  diverse vragen krijgen rondom onze producten. Bijvoorbeeld vragen over de voortgang van een bestelling.

Aandachtsgebied Planning

  • Verzorgen van de planning van het transport van goederen
  • Roosteren van het personeel

Aandachtsgebied Personeel/Interne communicatie

  • Maken notulen werkoverleg
  • Vooraf inventariseren aanwezigheid collega’s en of er punten ter bespreking zijn
  • Vooraf agenda/notulen mailen/uitprinten naar/voor aanwezige collega’s

 Aandachtsgebied Presentatie

  • Op incidentele momenten wordt er van je verwacht dat je ook een handje helpt in onze showtuin of om zakken aarde te vullen.
  • Prijskaartjes up to date houden
  • Onderhouden van showtuin

Aandachtsgebied Administratie

  • Weegbonnen controleren en verwerken in Snelstart
  • Het vooraf opmaken van facturen voor klanten (bij producten die bezorgd worden)

Aandachtsgebied Facilitair

  • Schoonmaakmedewerkers coördineren
  • Bewaken kantoorartikelen voorraad
  • Onderhouden van kantoor (look &feel) voor collega’s en klanten

Verdeling van de functies

Het is een combinatie van twee functies waarbij flexibiliteit van je gevraagd wordt. Afhankelijk van de prioriteit die er binnen onze organisatie is zul je je werkzaamheden uitvoeren daar waar het nodig is. Aan de balie zal je voornamelijk ingezet worden wanneer het druk is (maart tm juni) en op de zaterdagen.

Overige functie eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring bij een soortgelijk bedrijf is een pré
  • Goede kennis van MS Office (Word, Excel)
  • Kennis van Loket en Snelstart is een pré.
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Santpoort.

Beschikbaarheid

Werkdagen: In overleg op vaste werkdagen tijdens openingstijden

Zaterdag 1 of (bij voorkeur) 2x in de maand van 07.30 tot 12.30 uur (maart tm juni tot 16.00 uur)

Wij bieden

  • Een actieve rol in de ontwikkeling van onze organisatie
  • De gezelligheid van een informele werksfeer
  • Een marktconform salaris
  • 24 vakantiedagen op fulltime basis
  • Tussen kerst en nieuwjaar zijn we gesloten

Heb jij interesse of ken je iemand die op zoek is naar deze leuke baan?

Stuur jouw CV met sollicitatiebrief voor maandag 23 augustus naar: claudiadejongh@vanschagensantpoort.nl